home       about        follow       tumblr

Montag, 5. Mai 2014

YOU


I've died every day trying to find someone like you.
I've wandered around, without a direction to follow or a goal to aim at.
I've strayed around through the mist of this life seeing dim and blurry lights but never the sun.
I've felt a lot, but this is different. Because now I've found you. You.
You are not blurry, you are there and you are real. You are warm and bright.
And I hope this is strong enough and that I am strong enough.

Kommentare:

  1. Ist das an Madeline Junos Lied angelehnt? Ich finde du schreibst so schön, so offen, so unverblümt. Liebe Grüße, Elena

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja das ist es! :) ich liebe das lied und höre es schon seit längerem in endlosschleife, kann nicht genug davon bekommen! :) ich liebe einfach diese eine textzeile!
      danke liebe elena für den kommentar! <3

      Löschen
  2. Einen wirklich schönen Blog hast du da!
    Ich würde mich sehr über einen gegen Besuch freuen, wir veranstalten zurzeit eine Blogvorstellung! ;)
    Grüße Eric
    MY STYLEBOX

    AntwortenLöschen

Follower

©Karla Laitko. Powered by Blogger.